Оның көлігі әрқашан бастапқы болып тұрады

Андреев текст

Константин Андреев «Рудный жылу желілері» жауапкершілігі шектеулі серіктестігінде 20 жылдан астам жұмыс істейді.
Ол мұнда 2003 жылы апатты жағдайларды жою бойынша кезекші көлік жүргізушісі болып жұмыс істей бастады. 17 жыл осылай жұмыс істеп, кейін ауысымдық жұмысқа ауысты. Ол ГАЗ-66 көлігіне көшті, оның экипажы тәулік бойы тұтынушылардың өтініштерін орындайды. Жұмыста Константин Андреев ұқыптылықты, жауапкершілікті және адалдықты басшылыққа алады, сондықтан ол үйіне таза ар-ұжданмен бара алады. Тәулік бойы жұмыс істейтін жедел жәрдем бригадасы тұрғындар «Рудный жылу желілері» ЖШС диспетчерлік орталығына қоңырау шалғаннан кейін үзіліс болған жерге бірінші болып әрекет етеді. Олар апатты жөндеу жұмыстарын жүргізбейді. Олардың міндеті қажет болған жағдайда суды жабу, үзілісті қоршау және оқиға туралы диспетчерге хабарлау. Диспетчер өз кезегінде бұл ақпаратты басшылыққа жібереді, олар үзілістерді жою үшін топты жібереді.

— Кейде адамдар біздің диспетчерлік орталыққа қателесіп, көшеде су ағып жатқанын көріп, дереу барлық құзырлы органдарға хабарласады. Біз келіп, су құбырында немесе кәріз жүйесінде үзіліс барын байқап, оны «Су арнасына» жібереміз. Ал егер бұл біздің серпін болса, біз диспетчер арқылы басшылыққа жағдайды хабарлап, не істеу керектігін анықтаймыз: суды жабыңыз немесе экипаж келгенше қалдырыңыз. Қыста үйді жай ғана жауып тастауға болмайды; шұғыл әрекет ету керек. «Ал егер шамалы үзіліс орын алса, үйде қатып қалмас үшін суды өшірмеген дұрыс. Мұндай жағдайларда біз аумақты қоршап, оны жөндегенше бақылап отырамыз, — деп түсіндіреді Константин Николаевич.
Ол жедел қоңырауларға ғана емес жедел сұрауларғада жауап береді. Кейде кәсіпорынның техникасы істен шығып, жөндеу мекемесіне, базаға сүйреп апаруға тура келеді. Ол сондай-ақ сұрауларға жауап беру үшін ЕКО инспекторларын жүргізеді. Белгілі бір учаскеде көлік бұзылса, Константин Андреев сол жерде бекітіліп, көлік жөнделгенше сол жерде жұмыс істейді.
Жұмыс кестесі ыңғайлы – күндізгі, түнгі және екі күндік демалыс. Олар төрт ауысыммен жұмыс істейді: төрт жүргізуші және төрт механик.

— Экипажға тәулік бойы тәжірибелі жүргізушілер қабылданады. Мен осы жылдар ішінде тәжірибе жинадым, мен қаланы жақсы білемін, апаттарды бақылап, оларды қалай жоюға болатынын білемін. Мен машинада 12 сағат жұмыс істедім, ауыстырушыға бердім. Ал машина тәулік бойы жұмыс істейді. Өйткені, кез-келген сәтте бірдеңе болуы мүмкін. Біз апат болған жерге жедел баруымыз керек. Ыстық су қауіпті, сәтсіздікке ұшырауы мүмкін. Адамдар зардап шегуі мүмкін, — дейді «Рудный жылу желілері»ЖШС жүргізушісі.
Ол экипажды апат болған жерге жеткізіп қана қоймайды. Тәулік бойғы көліктің әрбір жүргізушісінде слесарь қыртысы бар.

— Бір слесарь асығыс жерде қоршау тұрғыза алмайды, мен көмектесемін. Слесарь ысырманы жабу үшін жылу камерасына түскенде, қауіпсіздік үшін біреу міндетті түрде жоғарғы жағында болуы керек. Мен жақынмын. Егер оған газ кілті немесе басқа құрал қажет болса, мен оны беремін.

Біреуін жеңе алмайтын сәттер бар. Мысалы, тұтынушылар қоңырау шалып, аллеяда кіреберістегі немесе тротуардағы Люк қақпағы сынған деп хабарлайды. Оның салмағы көп, және оны көлікке лақтыру оңай, әрине. Жаңасын да орнатыңыз. Еңбек шартында менің жүргізуші және слесарь екендігім көрсетілген, ал слесарь үшін қосымша ақы бар, — дейді Константин Николаевич.
Қауіпсіздік техникасын қатаң сақтау керек. Бұл тек жұмыс киімі туралы емес.

— Уақыт өте келе тәжірибе келеді, және сіз әлі жерге жетпей, өзіңізді қалай ұстау керектігін білесіз. Мысалы, біз апат болған жерге келдік, біз қайнаған судың қалқып тұрғанын көреміз. Бұл жерге жақындау қауіпті, өйткені жуылған топырақ құлап кетуі мүмкін, менің жадымда осындай жағдайлар болды. Немесе, өтінім бойынша, біз келдік, құдық қалықтайды, біз оны ашамыз-ыстық су бар, түсудің қажеті жоқ, тізедегі су, сіз бас тарта аласыз. ГАЗ-66-бұл үлкен көлік, жүк көлігі, және сіз аулаларда дәл жүруге тырысасыз, — дейді Константин Андреев.

Оның көлігі әрқашан басында, әрқашан жұмыс күйінде.

— Тұрғындардан екпін туралы қоңырау түскен кезде, біз екі-үш минут ішінде кетуіміз керек. Сондықтан, қыста машина дереу іске қосылып, орнына шығу үшін жылы қорапта жылытылады. Өйткені, қайталап айтамын, ыстық су өте қауіпті», — деп қосты сұхбаттасушы.
Олар көлік туралы сөйлесуді өтінді. ГАЗ-66 әзірге «Рудный жылу желілері» ЖШС-нің жалғыз данасында келесі жылы жаңа төрт доңғалақты автокөлік сатып алуды жоспарлап отыр.

— Көлік бірнеше рет көмектесті. ГАЗ — 66-Ровер сияқты төрт доңғалақты көлік. Қар жауғаннан кейін жолдарды тазартуға уақыт болмады, ал біз Горняцк ауылына, ФЗО-ға қызмет көрсетеміз. Сондықтан ол жерге тіпті бульдозерлер де бармайды, біз сол жерге жетуіміз керек. Сіз барлық көпірлерді, берілістерді қосасыз және біз бәрібір кіреміз. Көлік осы сәтте көмектеседі. Көбінесе біздің машиналар-ГАЗ-3110, тракторлар, баррель МАЗ дрейфтерге түсіп, оларды ГАЗ-66-ға шығарамыз. Ол 1993 жылы болса да, бәрі жұмыс істейді. Әрине, машинаға назар аудару керек, жөндеуге ақша салу керек. Бастықтар мұны түсінеді, өйткені ол біледі-бұл машинасыз жасай алмайсыз. Мен жүргізуші ретінде барлық жұмыс сұйықтықтарын, әр ауысымды тексеремін, сондықтан ауыстырушы машинаның жақсы екеніне сенімді болады, — дейді Константин Николаевич.
Олардың ұжымы тату. Отбасы ретінде. Туған күндермен және басқа мерекелермен немесе маңызды оқиғалармен құттықтайды.
– Жалақы маған өте жақсы, мен ризамын. Мен өз жұмысымды жақсы көремін, қуанышпен келемін. Кейде сіз ауысымнан шаршайсыз, бірақ содан кейін сізде бос және демалыс бар, сіз жұмысқа жаңа күштермен қалпына келе аласыз. Бастықтар түсіністікпен қарайды, егер сіз жүгінсеңіз, тіпті жеке мәселелер бойынша да олар әрқашан кездеседі, қақтығыстар болмайды. Мен басшылықты жібермеуге тырысамын, — дейді Константин Андреев.

Воронина Елена,
автордың суреті.