Халықтың арыз-шағымдары айтарлықтай азайды. Наталья Статкевич

Наталья Статкевич «Рудный жылу желілері» ЖШС ЕКО абоненттік бюросының жұмысы туралы әңгімелейді, Наталья Статкевич білімі бойынша мұғалім, оның артында 16 жылдық педагогикалық тәжірибесі бар. Ол тұрғылықты жерін ауыстырумен қатар өзінің қызмет саласын түбегейлі өзгертуге мәжбүр болды. 2000 жылдардың басында Рудныйға көшіп келгендіктен, мектепке жұмысқа орналасу қиын болды: мұғалімдер жеткілікті болды. Сондықтан ол ұстаздық қызметтен кетуге шешім қабылдады. 2008 жылы «ССКБӨБ» АҚ ЕКО-ға бақылаушы болып жұмысқа орналасып, 2020 жылы «Рудненские тепловые сети» жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің есеп айырысу-кассалық орталығының абоненттік бюросының меңгерушісі қызметіне дейін көтерілді. Бұған дейін «Техникалық-тәулік бойына қызмет көрсету» бөлімшесінде диспетчер болып жұмыс істеген кезеңдері болды. қамтамасыз ету инженері, біраз уақыт қалалық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімінде жұмыс істеді.

– Біздің бөлім мамыр-қазан айлары аралығында жылу беру маусымына дайындықпен айналысып, қазан-мамыр аралығында қаланы жылумен қамтуға қатысты барлық жұмыстарды атқарып жатырмыз. Бұл негізінен тұрғындардың өтініштері мен шағымдары, олар әлдеқайда азайып кетті, өйткені соңғы бірнеше жылда жылумен жабдықтау жүйесінде күрделі қайта құру, күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілуде.

Әкімдіктің «Тұрғын үй қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесімен, ПКСК, ОСИ, ПТ, қызмет көрсететін ұйымдармен жұмыс жасаймыз. Жүйе орнатылған. Қажет болса, тексеруге бірге шығамыз. Біз ПКСК-ға әртүрлі бұйрықтар береміз. Біз жұмысты лифт қондырғылары мен үйлердің жылу жүйесіне қызмет көрсету тұрғысынан түсіндіріп қана қоймай, сонымен қатар ПКСК тәжірибелі жұмысшыларымен жылу жүйелерін пайдалануды үйреніп, түсінеміз. Қазіргі таңда ПКСК басшылығы ауысып жатыр, яғни техникалық қызметкерлерден гөрі әкімші болып келетін адамдар келеді, – дейді Наталья Владимировна, OСИ және ПT туралы айта отырып, ол мұнда қиындықтар жиі туындайтынын атап өтеді. Егер ПКСК кеңсесі мен басқармасы бар ұйым болса, меншік иелерінің және жай серіктестіктер жағдайында үйді жылумен қамтамасыз етуге жауапты қызметкерлерді сөзбе-сөз іздеу керек, өйткені бұлар негізгі жұмысы бар адамдар. Сонымен қатар, жұмыс құрылымы анық және үйлерді жылыту маусымына дайындауда проблемалар жоқ ОСИ бар, мысалы, Сандригайло көшесі, 62, Комсомольского көшесі, 19 және 21 бойындағы ОСИ. Жыл сайын көпшілігі қараусыз қалған сегіз пәтерлі үйлерге қатысты көптеген сұрақтар туындайды. Тұрғындар клапандарды өздері ашып-жабады. Жылыту жүйесін реттеу туралы айтудың қажеті жоқ.

Соңғы кездері пәтерлердегі жылу жүйесіне қатысты заң бұзушылықтар жиі орын алуда. Тұрғындар тұрғын үйдің барлық биіктігіндегі көтергіштерді сызба бойынша бұзушылықсыз ауыстырудың орнына, олардың не үшін қажет екенін түсінбей, үйлері жылысын деген ниетпен жылытылатын едендер орнатады, ысырмалар орнатады.

– Көбінесе біз адамдарға ҚНжЕ бойынша жылу энергиясын пайдалану ережелері бойынша есептелген үй ішіндегі ауа температурасы 20 градус екенін түсіндіруіміз керек – бұл норма. Бірақ адамдар көбірек алғысы келеді және шағымдар түседі.

Біз тексеретін шағымдардың ішінде 70 пайыздан астам жағдайда бұл стандартты температура. 20 градус, біз шығаруымыз керек, олар әдетте пәтерлерде. Бірақ көбінесе адамдар өз баспанасына аса жауапкершілікпен қарай бермейді: терезелерді, есіктерді оқшауламайды, жылу жүйесін ауыстырмайды, — дейді «Рудный жылу желілері» ЖШС ЕКО абоненттік бюросының басшысы.

Наталья Статкевич ПКСК-мен өзара іс-қимыл тақырыбына орала отырып, биылғы жылы ПКСК ғимараттардағы жылу жүйесін тез арада жууды бұрынғыдан да жылдам бастағанын атап өтті.

– Жалпы, 1 қазанға дейін тұрғын үй-құрылыс кооперативтері дайындығы туралы анықтама алуы керек. Бірақ тұрғын үй бөлімі құжаттарын қабылдап жатыр. Мамыр айынан бастап тұрғын үй кооперативтері қыза бастады. Бұл көптеген үйлерде жылу жүйесі 70-80 пайызға ауыстырылғандықтан, толық қайта қараудың қажеті жоқ екендігімен түсіндіріледі.

Қазіргі уақытта ПКСК-ның 40 пайызы шаю жұмыстарын жүргізді. Шілдеде кооперативтердің көпшілігі бұл жұмысты аяқтайды деп ойлаймын, деп түсіндіреді «Рудненские тепловые сети» ЖШС ЕКО абоненттік бюросының басшысы.

Абоненттік бюро штатында 19 қызметкерімен бірге бастығы бар. 15 бақылаушы, төрт инженер, оның екеуі есепке алу аспаптарынан көрсеткіштерді алуға, екеуі қағаз ақпаратын өңдеуге қатысады. Барлығы да әйелдер, тәжірибелі, саналы қызметкерлер. Жастар мұнда жұмысқа тұрғысы келмейді, өйткені жұмыс толығымен жаяу жүруді талап етеді және де жылу жүйесі бойынша техникалық білім мен коммуникация дағдыларын қажет етеді. Бұл ретте кадрлық ауыс-түйіс жоқ.

Жұмыстың күрделілігі – тұтынушымен қарым-қатынастың эмоционалдық ауыртпалығы, көбінесе жағымсыз. Бір тұтынушының арызы бойынша пәтерді тексерген кезде шағымның себебін анықтау мүмкін емес, сондықтан біз жылу жүйесіне іргелес жатқан пәтерлерді тексеруге мәжбүрміз және, әдетте, арызданушының көршілерінің түсінбеушілігі мен құлықсыздығына тап боламыз. Бақылаушылар қазірдің өзінде ішінара психологтар, олар адамдардың көңіл-күйін оқиды. Олармен қарым-қатынас жасауды, қай жерде шегінуді және қай жерде, керісінше, табанды болуды біледі. Мұндай жұмыс күйзеліске төзімділікті қажет ететіні сөзсіз, – дейді Наталья Статкевич.

Сұхбаттасымыздың кәмелетке толған қызы, өсіп келе жатқан немересі бар, бұл үлкен қуаныш. Наталья Владимировна белсенді демалыстың жанкүйері: шаңғы тебу, жүзу, серуендеу. Ол тамақ жасағанды, тамақ әзірлегенді және қонақтарды қабылдағанды ​​жақсы көреді.

– Кез келген істі қызметкерлермен, әріптестерімізбен бірге шешетінімізді, дұрыс шешімін табатынымызды біле отырып, жұмысқа ықыласпен барамын. Егер адам өз ісін ұнатпайтын болса, онда өзін қинаудың қажеті жоқ, оған ұнайтын жұмысты іздеген дұрыс деп есептеймін. Мен біздің контроллерлерге әрқашан айтамын, егер олар теріс пікір айта бастаса: сіз қайда бара жатқаныңызды және сізді не күтіп тұрғанын білесіз. Ал ескертілгенде, сіз өзіңізді басқаша реттейсіз. Кейде клиенттер маған әу бастан-ақ айғайлап, ашу-ызасын білдіріп, шағымдарын айтып келеді. Бірақ көпшілігі кетіп қалып, рахметін айтады. Өйткені адамды тыныштандыру және жағдайды түсіндіру, яғни аздап көңіл бөлу керек. Міне, мен инспекторларды оң жұмыс істеуге дайындадым, дейді Наталья Статкевич.


Суреттің авторы,Елена ВОРОНИНА

Статкевич Наталья